西葡 2012 ~ Day 8 & 9

今天,是其中一天最開心既旅程,因為可以自由自在,鍾意去邊就去邊!我始終鍾意自己話事多一點。^_^ 對我來說也算是 bonus track,以為行程是吃過早餐便要到機場,但原來都還有大半日既free time哦!

雖然昨晚同可愛既同房促膝長談,傾到成兩、三點,但為了最後衝刺,未夠七點就起身了。:P

由於今日早左去食早餐,酒店既breakfast buffet選擇比尋日多了,人也依然多,但至少不用等位。

食到八點鬆啲,就起程了!



就今天的自由時間,昨晚有人介紹了三個地方,讓我們自行三選一。

一)露茜廣場一帶
二)Saldanha Metro Station 一帶,有特色既商店。
三)Oriente 區 - Metro站接連著一個大型又新既Shopping Mall,較安全;再追問下,原來出面近海地方都幾靚。

由於露茜廣場己到過,我地決定去 (二) + (三)。


酒店位置好方便,一出去就已經係Metro station -Olaias


Ticket of Lisbon Metro - just like a name card

第一個目的地 - Saldanha Metro Station;呢度去只需乘兩個站,好方便。


到達 Saldanha Metro Station,還未夠九點。街道上,除了我們,差不多沒有人和車。好爽!好鍾意呢份寧靜既感覺!^0^
在陽光下的8度早上,一點也不冷啊 ^_^
呢度既交通燈好矮哦!

到達鬥牛場 (Campo Pequeno)了。

點解選擇Saldanha Metro Station 一帶,主要是因為睇地圖,見到附近有個鬥牛場。^^  雖然鬥牛場仍是關閉 (要五月先開哦 :< ),一場黎到,仍想近距離參觀一下,只是外圍也不打緊。

在葡萄牙鬥牛中,鬥牛士是騎馬的,他們不會當場刺死牛,牛的牛角會被鋸掉,危險系數較西班牙鬥牛低。亦冇咁殘忍!所以下次有機會,我會再黎葡萄牙欣賞鬥牛啊。



鬥牛場 (Campo Pequeno)

之後,就去英國宮 (El Corte Inglés) - 西班牙連鎖百貨公司。由於未開門加上唔想攞住啲野行,所以決定走先再返黎買野。

英國宮 (El Corte Inglés)
愛德華七世公園後的小公園 - 悠閒、舒服的感覺 ^_^

繼續行,行到一個好優美既公園。再行前少少,發現前面原來就是昨天到過的愛德華廣場。@_@

愛德華廣場前面正是龐巴爾侯爵廣場 (Praça do Marquês de Pombal)!還好,之前根本沒有機會停留欣賞及拍照,現在可幸了。

龐巴爾侯爵廣場 #1
龐巴爾侯爵廣場#2
龐巴爾侯爵廣場 (Praça do Marquês de Pombal) #3


繞了一圈,返回supermarket,看看有冇有地道的鬍鬚牌的Jamon 味薯片及 Turron 糖,還是沒有。: ( 於是,進發去另一個District - Oriente



里斯本的東區(Orient/Oriente) 是1998年里斯本世界博覽會主要的會場。所以眼前大部份的建築,也是為當時的世博而建設的。比起之前到過的其他里斯本市區地方,這裡感覺很新又特別現代化。

Orient Station,世界上其中一個最大的火車站,是由西班牙著名建築師Santiago Calatrava設計的。他素有結構詩人之稱,2004年雅典奧運的會場,也是他所設計的。

Orient Station

行出車站向海邊行,嘩,呢度好靚!可能係因為之前完全唔知呢度會係咩地方,只係expect如某人話「有個靚公園」;在冇expectation下,見到咁靚既海景,真係好意外好興奮!^0^


里斯本的纜車Teleférico,也是因為世博而建的
這座纜車沿著Rio Tejo興建,連接海生館(Oceanário)和達伽瑪塔 (Torre Vasco da Gama)

一路沿著海邊慢慢行,吹著海風,欣賞著緩緩行駛的纜車,好舒服、寫意。

海生館(Oceanário)
堤岸

外貌有點像中東杜拜的帆船酒店,是達伽瑪塔 (Torre Vasco da Gama)
頂部有一頂是旋轉餐廳


1998 年世博園區的其中一個展館﹐ 現在仍可用作展覽用途。 (DOME)



時間差不多,返回商場逛逛及食Lunch。

 Vasco da Gama Shopping Centre

好「香港feel」的Shopping Mall
Nike Lisboa - franchise shop here? @.@


在此旅程「最後的一餐」,決定食好啲!尤其整個旅程冇乜機會洗錢,有點身痕,哈哈。


鮮橄欖 / 原隻黑毛豬 - 即叫即切 / presunto pata negra (kind of ham)
Chips / Tenderloin Beef Steak  / Sangria - White wine base
個Steak 超級好味!我覺得好咪過上次在Grand Hyatt Steakhouse食果個多多聲!
Ham亦都好正...嘻,仲有Sangria...不過我地飲到醉醉地..我仲有d high high地添!哈!

在大家醉醉地既狀態下,繼續下半場 -- Dessert! ~^W^~ 我地一早已經睇中左Haagen Dazs既dessert,呢度仲有cake食添呀,在Hong Kong未食過!

Chocolate mud cake + waffle with chocolate ice-cream

好同伴實在對我太好,讓我食了多過 2/3個chocolate mud cake, 哈哈,而我既「朱古力食量」太驚人,有點嚇襯我既好同伴。:P

食飽飽,散了點醉氣,就返回酒店準備走人了.... :~~~


又在Paris轉機走了......
離別總是難過的
~~>.<~~
回程也是乘Air France,很滿意,我可以睇兩齣我偶像的電影:Tom CruiseMission Impossible 4,同埋 Audrey Tautou 一 吻 巴 黎 (La Delicatesse):D

Mi4好好睇!但La Delicatesse..對我來說,故事有點牽張吧。

睇畢兩套戲,又抽了點時間溫溫書 (嘻! :p),再歇一歇,好快就依時五時許(下午) 回到現實世界了......


沒有留言:

張貼留言