西葡 2012 ~ 後記

熟識我的朋友都知道,我一向喜歡西班牙,有我愛的Rafael Nadal,他的好友Íker Casillas。也因為他們,我亦支持西班牙國家隊,以及稍為偏愛其他西班牙網球手,如 Feliciano Lopez。:p

到過西葡後,令我對此兩地的歷史和文化 (尤其西班牙^_^),及一些我從前陌生的名字,有更深的認識,如:摩爾人、伊比利亞半島(Iberico)、加泰羅尼亞話(Catalan) 、高迪 (Gaudí)、葛雷柯 (El Greco) 等。也令一向少看書的我 (除了旅遊書^w^),很想立刻去買本塞萬提斯的《堂吉訶德》來翻一翻。

西班牙亦孕育了很大著名既偉人,在建築、文化、藝術等各方面,他們不只影響著自家國家或鄰近地方,而是影響著全世界。

此行,令我更愛西班牙。不單只在運動那方面,而是更全面。

其實西班牙都幾適合我丫,可以拉近同我偶像既距離 XD (只可惜沒有發現到有任何拿度既product,什至廣告也遇不到 >_<),西班牙人和我一樣,愛吃朱古力,加上,工作又有午睡時間..wakakaka!

今次有太多「奇特」事,亦錯過了一些佳景,未能盡興;有機會,或待聖家堂建成後(202x年後),一定會再去。^0^


4 則留言:

  1. hi!請問這次西萄之旅你.自旅遊行還是跟團呢?如果係跟團,咁跟邊個旅行社呀?希望見到你回覆!謝喇!^^

    回覆刪除
  2. hello 小云, 這次是跟金怡既團啊. :)

    回覆刪除
  3. Hi, Michelle, 我想問米拉之家和維森斯公寓是自費活嗎? If yes, How much ar? 金怡領隊好嗎? 會俾足充shopping ma 和教團友在機場退税 ma? Thnaks for reply!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有入內參觀 米拉之家和維森斯公寓 啊, 所以不需任何費用。似乎香港大部份既團都唔會入內參觀。
      我跟過金恰幾次..... 領隊... 有好有唔好.. haha.. 睇您好唔好彩呢!
      有足夠時間在機場退稅, 一般跟團都會提早到機場呢。

      刪除